styrket kvinne - avspent mamma
 

Er du gravid og ønsker trening? Prøv Gravid Styrke

Er du gravid og ønsker trening? Prøv Gravid Styrke
Dersom du er i god form og ønsker god treningseffekt av yogatimen bør du prøve Gravid Styrke. Dette er er vår mest fysisk aktive yogatime for gravide.

Vi har fokus på yogaøvelser som er tilpasset den gravide kroppens behov for styrke og fleksibilitet. Timen inneholder flytsekvenser, styrkende yogastillinger, men også yogastillinger for oppmykning og spenningsfrigjøring.
 
Hver Gravid Styrke time avsluttes med en deilig avspenning fordi vi vet hvor fantastisk det er med avspenning etter å ha tatt seg ut fysisk. Da får du hvile og kjenne mykheten og roen i kroppen og i øyeblikket. Du får landet skikkelig på matta, i deg selv og sammen med barnet i magen.
 
Mange velger denne kursformen i 2. trimester, men det er også mulig å delta på Gravid Styrke fram til termin dersom du er i god form. Kurset er ikke tilpasset gravide med bekkenplager, men dersom du opplever å få bekkenplager i løpet av kursperioden kan du bytte over til et mer passende kurs. Du trenger ingen tidligere erfaring med yoga for å delta på dette kurset, men du må like å være aktiv og ønske å bruke yoga for å styrke kroppen i svangerskapet.
 
Les mer om Gravid Styrke.


Tilbake til forsiden