styrket kvinne - avspent mamma
 

Gravid Pilates og Barsel Pilates: Gir ekstra stødighet i kroppen i svangerskapet og etter fødsel.

Gravid Pilates og Barsel Pilates: Gir ekstra stødighet i kroppen i svangerskapet og etter fødsel.
Vi anbefaler Pilates fordi disse teknikkene og øvelsene er ypperlig for å trene magemuskler og bekkenbunnsmuskulatur i graviditeten og etter fødsel. Det er både trygt og effektivt!

I graviditeten forskyves vekten fremover etter hvert som magen vokser og det skapes ekstra belastning på ryggsøylen og bekkenet. God kroppsholdning krever styrket kjernemuskulatur og det er fint å vedlikeholde kjernen også under svangerskapet.

I Gravid Pilates fokuserer vi på gode og trygge styrke- og tøyeøvelser og kurset passer for gravide både i 2. og 3. trimester.

Nye kurs:
Grünerløkka fredag 10. mai kl. 16.00-17.00 - fortsatt ledige plasser!
Sagene tirsdag 14. mai  kl. 15.30-16.30 - fortsatt ledige plasser!
 
Les mer om Gravid Pilates her.
 
Vi starter også nytt kurs i Barsel Pilates:
Sagene tirsdag 14. mai kl. 14.00-15.00 - fortsatt noen ledige plasser!
 
Les mer om Barsel Pilates her.
 
Hjertelig velkommen på kurs i Pilates ved MamaYoga! 



Tilbake til forsiden